Jag var så arg igår och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om min ilska när jag hade möjlighet. Nu sitter jag här och har möjlighet att skriva det där inlägget men ilskan är borta så jag vet inte riktigt vad det var jag skulle skriva om. Eller jag vet vad jag tänkte skriva om men nu känns det bara så jävla töntigt. 
Jag överreagerar ganska mycket kan jag tycka. Det är oturligt, inte bara för mig men för alla runtomkring också. 

Igår var jag iväg och träffade en man som jag har träffat förut. För att mysa och att ha sex. Han vill väl men han vill så mycket. Jag hinner inte med. Jag blev arg igår för att jag inte hann eller fick andas. Han skulle få mig att njuta till varje pris och hela tiden. 
Tillslut gjorde mitt underliv så sjukt ont. 

Jag hade svårt att både kissa och bajsa idag lol. 

Det var helt fantastiskt igår men alltså, GIVE ME SOM FUCKING SPACE ibland. Så all irritation och svullnad kan gå ner från extremt intensiv stimulering. Inte lätt haha. 

Kommentera

Publiceras ej