Jag drömde en mardröm. 
Den var riktigt jävla äcklig. 
Så nu sitter jag här 04.19 på morgonen och kan inte somna om. 

Jag drömde om killen jag dejtade förra året som jag blev så kär i. 
Han var superskum i drömmen. 

Jag kommer inte ihåg alla detaljer men jag drömde att han och jag hängde och sen behövde han låna pengar och jag gick med på det för han skulle äta men sen ville han bjuda mig på middag med mina pengar?? 
Och sen började drömmen om från början och jag ba "jag har varit med om det här förut". 
Så jag visste att han skulle komma tillbaka efter att han fått pengarna och bjuda mig på middag så jag sa nej andra gången och han blev jättearg och typ låg på marken och skrek som om han fick en epilepsiattack. Och så frös han till is. Och sen kom en bil och jag sprang och försökte rädda honom och så satt jag med hans huvud i mitt knä och medans han smälte. 

Jag fattar ingenting men jag har nog inte vaknat av obehag på så länge. Jag vet inte vad drömmen betydde men jag skickade iväg ett meddelande till honom. Men han kommer nog inte svara för han hatar mig lol. 

såå.. vad ska jag göra nudå?? jag har så mycket ångest att jag håller på att gå sönder.  

Kommentera

Publiceras ej