Okej så nu är det lite stressigt. Det är lite kaos mentalt. 
Jag mår bra egentligen. Eller asså jag kan inte komma på något specifikt som gör att jag mår konstigt nu. Men min kropp protesterar. 

Jag drömde mardrömmar i natt,.. Ja och sen har jag varit fruktansvärt trött idag. På väg in till mattelektionen så fick jag ett fruktansvärt ångestpåslag så jag stod och velade över om jag skulle vända hem istället. Men jag tog mig till mattelektionen. Och jag höll på att somna under hela föreläsningen. Så när den var slut och det var dags att börja jobba själv så drog jag hem. 

Resan hemåt tog jättelång tid. När det kändes som jag suttit på tåget i typ en halv timme hade tåget inte ens lämnat stationen. Allting gick i slowmotion. Alltså på riktigt. Det var så jävla läskigt. Jag tänkte flera gånger hur långt tid det tog och varför jag aldrig kom fram. En tågresa som tar ca 40 min kändes som 3 timmar lång. JAG SKOJAR INTE. 
Jag fastnade i tiden typ. 
Jag vet inte hur jag ska förklara min upplevelse. 
Det var skumt. 


Kommentera

Publiceras ej