Okej så rosfebern gick över snabbt och smidigt SKönT!

Men nu sitter jag med en förkylning istället. Min lillebror har haft jättehög feber, hostat och snorat samt öroninflammation. Sen fick min mamma samma sak. Och nu sitter jag här med snorig näsa och rethosta och lite feber. Hoppas det går över snart för jag vill träna. 

Alltså på riktigt. Jag har lite ångest över min viktuppgång. Jag har bara gått upp 3 kilo så det är ingenting egentligen. Jag försöker vara Body-Positive. Jag tycker att mulliga kroppar är vackra på andra. Men inte på mig. Jag tycker inte om att se och känna hur kläderna blir tightare. Kläder som jag köpt för att vara extra fin och så får jag inte ens på mig dom. Ångest deluxe 

Så ah. Nu måste jag försöka komma igång lite med träningen istället för att bara sitta hemma och äta hela dagarna. MEN FÖRST! Blir frisk. 

Kommentera

Publiceras ej