Jag är faktiskt väldigt trött på förväntningar, sociala regler och ja... känslor.
Det är tre saker som bara.. kommer i vägen. 

Jag blev upphämtad igår och jag bara kände innerst inne att jag egentligen inte ville. Men jag tvingade mig själv. Kände mig inte alls lika attraherad av denna man som första gången jag skulle träffa honom. Han hade fixat massa presenter och min första reaktionen var "Åh nej". Det betyder att jag måste ta emot dom, bli glad och sen träffa honom igen. Jag kan ju inte bara ta sakerna och sen aldrig höra av mig igen. Eller jag skulle kunna göra så, men det känns inte rätt. 
Jag gillar inte att han har satt mig i den här situationen där jag känner att jag Måste träffa honom igen bara för att han har köpt saker till mig. Det känns inte helt ärligt. 
Jag vill bara ha sex. 
Inget annat. 


Kommentera

Publiceras ej