OKej. 
Midsommar var bra ändå. Fast jag drack nog lite mer än vad jag hade tänkt mig. Men det är ok. Jag blev inte borta eller vårdslös. 

Förra året spenderade jag midsommar på sjukhuset. Så det här året så har jag tänkt mycket på det där. Vad hände förra året egentligen? 
Det är läskigt. När jag tänker på min bonuspappa och cancern som han hade så känns det som om det blir ett stort hål i bröstet/magen. Så som det kan kännas när man åker en bergochdalbana. Typ som om magen skuttar till eller som om det blir ett sug i magen. 
Det är fruktansvärt obehagligt och bara för någon sekund tappar jag andan. Så jag har försökt att inte tänka på det så mycket alls. 

De flesta dagar känns okej ändå. Jag känner mig lite ensam i och med att jag inte har en partner. Jag behöver närhet ibland liksom. Men jag blir typ trött på varenda kille jag träffar haha. Så det är nog bäst att jag förblir ensam ett tag till. 

Kommentera

Publiceras ej